Tuesday, March 3, 2009

~anak buahku~

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani
sedar tak sedar, dahpun bulan Mac. cepatnya masa berlalu.. sejak saya bekerja ni, rasenya, banyak masa saya guna untuk kerja. dalam sibuk bekerja, saya masih ada masa merindui anak buah saya kat kampung. Umurnya dah mencecah 5bulan. sy masih ingt, sebelum dapat posting, sy btl2 mngharapkan sy akan dipostingkan pada bulan september. tapi kakak saya tak putus2 mendoakan saya dipostingkan pada akhir tahun.. masa tu dia tengah mengandungkan anak buah sy ni. katanya, biarla sy sempat jaga dier masa berpantang. mmg berkat doa kakak, bulan november sy dapat mengajar. masa tu 2 minggu sblm anak buah sy ni berumur 2bulan, that means 2minggu sblm kakak stat bekerja balik. semasa kakak berpantang, sy adala tolong2 mana yg tahu (tolong mandikan baby and pakaikan baby je yg tahu). bila nk bertolak ke selangor utk lapor diri mengajar, mmg sedih sgt2 nak berpisah ngan ank sedara. arini, lagi 2 minggu sy akn blk ke kg, xsabar rasenyer nk jumpa ank buah sy ni.. mg sy diberi kesempatan berjumpa ngan famili kat kampung nanti..ameen.







No comments: