Monday, October 26, 2009

tujuh tahun sudah....


dengan nama ALLAH yg maha pemurah lagi maha mengasihani..
tujuh tahun sudah berlalu, seakan baru jer saya kehilangan seorang yang amat penting dalam hidup saya, org yang tiada siapa yg bolah menggantikan tempatnya... seorang ibu yg amat saya cintai. tarikh 26 oktober 2002 meninggalkan satu kenangan duka dlm hidup saya, ibu yg amat saya kasihi pergi meninggalkan saya buat selama-lamanya. sampai hari ni, saya masih merindui ibu... banyak cerita yang nk dikongsi.. namun apakan daya saya..

andai kuhampar lautan di hadapanmu,
kau tak bisa berhenti,
andai kubina tembok menghalangmu,
kau tetap pergi,
biar luka tekakku memanggilmu,
kau takkan jua kembali,
aku tak bisa buat sesuatu,
kau milik Ilahi,
kupujuk diri sekadar termampu,
menerima pemergian ini,
moga pergimu dalam redha Ilahi.

.. diedit dari novel tautan hati, fatimah syarha mohd nordin..

1 comment:

Isma said...

isma ingat lagi mase tu rasenye kite ada exam besar kan wani?